Paris Seyahati - Snapchat günlüğü

By Nirvana Keşifte - Şubat 04, 2016

                            
Herkese Hello!
İlk yurtdışı seyahatimi Paris'e gerçekleştirdim, orada keşfettiğim şeyleri sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum ama önce gidiş maceramız ile başlamak istiyorum.
Uzun bir kuyruk bekleyişinin ardından valizlerimizi verip hemen Duty Free'ye koştum :)
Neler var neler yok baktım snapchatte paylaştım işte onlardan bir kaçı 
                                  
Her güne bir mini nutella, fiyatına gelicek olursak euro olduğu için bu miniklere verdiğiniz para ile marketten büyük bir nutella alabilirsiniz :)

                                       
M&M's en favorim oyuncaklarını çok seviyorum, ama free shopdaki fiyatı biraz yuksek parisdeki bir markete göre.
                                          
İçi içkili çikolata şeklinde küçük şişeler.

Bunlarda çocuklar için ama bende beğendim, angry bird lü parfümler tabi favorim minionlu olan :)
                              
Ay Mini Mouse'u kim sevmez hele birde lolipopluysa :)

                                    
Free Shopda çok fazla vakit geçirmişiz az kalsın uçağa geç kalacaktık, gittik ki almaya başlamışlar herkesi, :) Atatürk Havaalanının Duty free'si gerçekten çok büyük napıyım :)

                        
Bulutların üzerinde giderken sadece bir yerde biraz sarsıldık korktuk ama hemen geçti.

                                   
Ve Paris'e indik, havaalanı baya ufakmış bizimkine kıyasla :)
Bir sonraki yazım Paris'de ilk gün neler yaptık olacak takip etmeyi unutmayın..
Sevgiler
Nirvana.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum