Paris de ilk Gün

By Nirvana Keşifte - Mart 02, 2016

Herkese Hello!
Paris Seyahatimizin fotolarını henüz koyabiliyorum çünkü bilgisayarım iphone'u algılamadı usb den çok zor şartlarla fotoları koyabiliyorum ama buna değer!
Her gün kahvaltıda kruvasan yedim evet kiloları aldım ama tadı enfes!! Fotodaki kare olan çikolatalı diğeri tereyağlı sade.

                                  
Paris'de eşimin akrabası olduğu için onlara gittik evlerinin merdivenlerine bayıldım tahtadandı, çıkarken inerken ki o ses tam nostaljik tahta evlerin merdivenleri olur ya onun gibiydi defalarca inip çıkabilirdim :)
Evlerinin yakınında kurulan bir pazara uğradık, ufaktı her şey vardı ve genelde bu çevrede oturanlar birbirini tanıyor ve yolda herkesle selamlaşıyorduk  
                                        
Gittiğimiz gün pazar olduğu için oradaki kiliseye uğradık ve o gün Hrant Dink'in senesi için bir ayin vardı ona katıldık, mumumu yaktım herkes için bol bol dua ettim.

                               
Oradan çıktıktan sonra Hrant Dink okuluna uğradık, Hrant Dink'in bir okulu olduğunu bilmiyordum. Aslında bu okula katkısından dolayı daha bitmeden onu kaybettiğimiz için okulun adını Hrant Dink koymuşlar. Fransızca Ermenice eğitim veriliyor. Anaokulu ve İlkokul var sadece.
Ermeni Alfabesi tam tamına 32 harf bulunuyor ve çok zor sonradan öğrenmek.
                           
Çocukların yaptığı resimler duvarları süslüyor, sınıfları da çok güzel, bir öğretmen gözüyle de gezdim ve beğendim, ufaklıklar umarım ileride çok iyi yerlere gelirler.
Paris de ilk günüm böyleydi
Diğer postlarda o meşhur yerler olacak ;)
Sevgiyle kalın.
Nirvana

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum