Herkese Hello!

By Nirvana Keşifte - Ocak 02, 2016


Herkese Hello!
Ben Nirvana, genellikle merhaba yerine hello derim, bunun neden olduğunu bende bilmiyorum ama sanırım küçüklükten gelen bir şey :)
Belki beni diğer blogum olan itgirlnirvana.com dan bilenler vardır, 2010 yılından beri oraya yazmaktayım, bir gün blogumu açtığımda tüm fotoğraflarımın silinmiş olduğunu görünce büyük hüzün yaşadım, o kadar üzüldüm ki size anlatamam çünkü onca sene yazdığım postların tüm fotoları silinmişti :(

Bende yeni bir blog açmaya karar verdim ve buna , bunca yıldır hayalini kurduğum keşif ve gezi blogunun önce instagram hesabını açmakla başladım, isim düşünürken diğer blogumda keşif yazılarıma verdiğim ismi kullandım #NirvanaKesifte !

Aslında bu bloğuma her ne kadar keşif ve gezi blogu desem de moda da olacak, çünkü moda da da keşfetmenizi istediğim şeyleri buraya yazacağım, kısacası benim çok hoşuma giden sizin de gideceğini umduğum, ilginç, merak uyandıran, keşfedilesi şeyleri burada paylaşacağım :)

Umarım yazılarım hoşunuza gider, beni takip etmeyi unutmayın.
Sizin de 'Nirvana buraya mutlaka gidip keşfetmelisin' dediğiniz yerler varsa, bana yazabilirsiniz.

nirvanakesifte@gmail.com
instagram: nirvanakesifte  



Nirvana.



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum