Instagramda 50 bini geçtim mi?

By Nirvana Keşifte - Ocak 19, 2021

 Herkese Hello! 

Beni önceden beri tanıyanlar bilir kaç yıldır blog yazıyorum, eski blogum itgirlnirvana dan sonra nirvanakesifte yani burayı açtım, burada devam ederken hayatımıza instagram girdi ve anında bildirimler anında etkileşimler herkesin çok hoşuna gitti benim de öyle yalan yok .

Blog zamanlarını özlemiyor değilim, arada yazıyorum buraya da, sizi bilgilendirmek istediğim instagramın yetmediği, daha geniş yazılar yazmak istediğimde buradayım.

Bugün de öyle, zannetmeyin blogumu unuttum ama instagramda daha aktifim hatta reels olarak çektiğim videolar çok fazla izlenme ve beğenmeler alıyor, bu beni çok mutlu etti, beğeniler geldikçe insan motive oluyor ve bu daha da fazla reels çekmeye zaman ayırmaya çalışıyor.

Beni hala takip etmiyorsanız çok üzülürüm instagram linkim burada, tıklayın.

Paylaştığım reelslerimden biri şuan 50 Bin izlenleyi geçti, belki siz bunu okuduğunuzda daha da fazlası olmuş olabilir :) çok daha fazlası gelicekk 

İşte Reelsim

Bu arada instagramımı o ayın temasına göre öne çıkanlarımı süslüyorum, mesela şuan karlar yağdığı için kar temalı sevimli penguenler koydum. Önceden blogumu süslüyordum şimdi instagram blogumu :)

Herkesi takibe bekliyorum. 

@nirvanakesifte 




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum