Dubai Seyahati 1. Gün

By Nirvana Keşifte - Mart 27, 2017

Herkese Hello!
Hayatımda en çok görmek istediğim şehirleri sorduklarında Dubai ikinci sıradaydı, ben listemin ikinci sırasına ulaşmış olmaktan çok mutluyum. Dünyanın Enler Şehri Dubai diyorum buraya.

1. Gün Gidiş- 4 Saat süren yolculuk sonrası Dubai'ye varıyoruz. Havaalanı o kadar büyük ki zaten dünyanın en geniş havaalanıymış bavulları trene binerek almaya gidiyoruz.
 Bavulları almadan önce uzun bir sıra bekliyor, pasaport vize sırası tek tek göz retinanızı çekiyorlar tabi uzaktan sadece ekrana bak diyorlar ama bilgisayarlarına tüm bilgileriniz gidiyor ve damgayı basıp sizi artık içeri yolluyor :)
Bir de baktık ki bavullar çoktan gelmiş bizi bekliyorlar, e hep biz onları bekleyecek değiliz tabi :)
Neyse çıktık havaalanından taksiye bineceğiz gece saat 4, adam bize aile misiniz diye sordu bizde evet dedik bir taksiye yönlendirdi, bir de baktık kadın şoför, sonra bir de taksimetreye baktık ki kadın taksimetreyi 25 AED 'den açmış maşallah dedik hani taksiler ucuzdu, ilk saatten fiyasko :)) belki dedik kadın taksisidir falan yada havaalanında öyledir , nitekim öyleymiş, sonra ki günler normal taksilere bindik 5 aed den açıyorlar normal yani . Bide bazen size taksi ister misiniz diye soran adamlar oluyor onlara evet demeyin resmen korsan taksiler ama vip diyorlar tabi normal taksiden daha pahalıya götürüyor. Hemen atlamayın yolda devamlı normal taksiler geçiyor zaten.
Saat 8 de girdik odaya, bayağı geniş ferah bir odaydı. Bu arada otelin ismi Auris Plaza Hotel tam Mall of Emiratesin arkasında , yürüyerek çok rahat gidip geldik Avm'ye tüm mağazalar var.

Otelimize yerleştikten sonra oteliminiz yakınında ki Dubai Marina'ya otelin shuttle ı ile gittik.
 Burada denize girip sonra marinayı gezebilirsiniz, çok güzel restoranlar ve mağazalar mevcut. Şansımıza hava çok sıcaktı o gün 28 derece (diğer günler ortalama 25 derece falandı)  bizde hemen mis gibi denize attık kendimizi, deniz cam gibi harikaydı.

Kumsalda isterseniz 100 aed e deveyle bir tur atabilirsiniz. Yada bunu çöl safarisine de bırakabilirsiniz
 Dubai Marina da cheesecake factory de varmış çok sevindik :) Oreo lu cheescake yemeden olmazdı .
Dubai Marinadaki mağazaları turlayıp otelimize dönüş vaktimiz gelince servisin alacağı noktaya vardık. Akşam hazırlanıp yine otelin servisi ile bir alışveriş merkezine gittik outletmiş, her şey indirimde ama alacak pek elle tutulur bir şey yoktu.
Dubai seyahatimizin ilk günü böyle geçti diğer günler bol koşturmalı, keşfetmeli yerler olacak, bir sonra ki postta görüşmek üzere..
Dubai hakkında sormak istediğiniz sorular varsa mail atabilir veya instagramdan dm yazabilirsiniz .