Kendi Dergimi Yazdım / Keşfet & Yaşa

By Nirvana Keşifte - Temmuz 22, 2019

Herkese Merhaba, Temmuz Ayı itibari ile kendi dergimi yazamaya başladım, ay sonu gelmeden buraya da eklemek istedim, aynı blogum gibi ama dergi şeklinde, dergi okumayı çok sevdiğim gibi yazmak da inanılmaz iyi hissettiriyor, bir sayfayı tasarlamak, çeşitli görseller koymak beni mutlu ediyor, o yüzden bende kendi dergimi yazmaya karar verdim. Şimdilik sadece burada yayınlıyorum.
Kim bilir belki bir gün gerçek bir dergide yazarım..
Bir kaç Sayfasını burada paylaşıyorum pdf olarak ekleyemedim buraya.
Mail atarsanız tamamını size mail olarak gönderebilirim. (nirvanakesifte@gmail.com)














Umarım beğenmişsinizdir :)
Dergiye katkı yapmak isteyenler de yazı gönderebilir.
sevgiler.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum