Nirvana'da Balayı Tatilimiz ve Sabah Gazetesine Çıkan Yazım

By Nirvana Keşifte - Ağustos 19, 2016

Herkese Hello! Aslında bu yazımı eski blogum da paylaşmıştım ama orada ki bütün fotoğraflarım silindiği için o blogumu artık kullanmayıp bu blogu açtığım için en sevdiğim postumu da buraya eklemek istedim. :)

Düğünden sonra en güzel şey Nirvana'da Balayı!!!

Herkese Merhaba Ben Nirvana! :) Evet otelin adıyla aynı, ne şans ama :) Sizlere Nirvana Otelde çok güzel geçen balayımızdan bahsetmek istiyorum. Öncelikle düğün ve ev hazırlık aşaması her ne kadar çok güzel olsada insan o koşuşturmacada çok yoruluyor. Her bir ayrıntı için kilometrelerce yol gittiğimizi biliyorum, hem beynen hem bedenen insan bir molayı haketse de düğün zamanı hızla geliyor, dinlenmek için vaktiniz pek olmuyor :) Gelinlik provaları, kuaför provaları, ayakkabıydı, taçtı, kına gecesiydi.. Daha bir sürü detaylarla ilgilenmekten artık düğün bitse de balayına gitsek diyor insan ister istemez.

Balayı en özel en unutulmaz tatildir bence öyle de olmalıdır o yüzden bizde balayı için çok araştırmalar yaptık nereye gidelim diye ama aklımızda hep benim geçen seneden beri takip ettiğim adımı taşıyan Nirvana Otel vardı :) Otelin adı Nirvana olması benim dikkatimi çekmişti başta ama içini bilmiyorduk, Nirvana adını taşıyan çok çeşitli yerler var ama adımın anlamını bakalım gerçekten yaşayabilecek miydik bilmiyorduk ,  ben internet sitesinden sosyal medya hesaplarından takipteydim Nirvana Oteli ve takip ettikçe, baktıkça hayran olduk ve her yerde karşımıza çıktı gazete okurken, dergilerde ve dedikki kesinlikle burası Nirvana Otele gitmeliyiz.

Düğünümüz pazar günüydü balayına biz salı sabahı gittik, pazartesi koştur koştur otelden çıkıp eve gidip havaalanına telaşla gitmeyelim diye salı gününe aldık biletimizi böyle daha iyi oluyor tavsiye ederim yeni evleneceklere. Sabah havaalanına geldik uçağımız rötar yapmıştı. Biz Ani tur ile aldık balayımızı bizi bekleyen kocaman lux bir araca bindik ve otelimize doğru yol aldık. Yollarda dağların içinden tünellerden geçtik. Ve Beldibi tabelasını gördük. İkimizde çok heyecanlıydık oteli çok merak ediyorduk.

İşte geldik kapıda kocaman Nirvana yazısı altından geçtik, lobideydik, otel ilk görüşte aşk gibiydi herşey  güzel görünüyordu, yanımıza bir görevli gelip odamızı ayarladı sonra bir golf arabasına binerek odamıza giderken etrafı tanıttı. Etraf tam bir cennet! Herşey en ince ayrıntısına kadar mükemmel şekilde düşünülmüş, odamıza geldiğimizi söylediğinde gözlerime inanamadım bir villaydı arkada bir bahçesi ve oturma grupları vardı, içerisi zaten kalbimi çalmıştı, oteli seçtiğimizde bu kadarını hiç hayal bile etmemiştik. Odamızın arkasından iki üç adım attığımızda havuzumuz vardı. Arete dönüp "Hep burada yaşasak olmaz mı?" dedim
Eşyalarımızı bırakıp hemen mayolarımızı giyindik hava çok sıcaktı attık kendimizi dışarı biraz etrafı keşfedip havuza ve denize girdik. Odamızdan çıkınca her yer ağaç orman havası kuş sesleri, hatta bazen yerde kertenkele bile gördük her şey çok doğal, villalar yapılırken hiç ağaç kesilmediğini bazı villaların kenarından çıkan ağaçlardan fark ettim, sorduğumuzda da evet hiç kesilmediğini söylediler. Yol kenarlarında geri dönüşüm çöpleri vardı onlarda ayrı ayrı toplanıyor. Su şişelerimiz odamızda, restauranlarda hep camdandı. Çalışanlar çok güler yüzlü, bir istediğimizi iki etmiyorlardı. Deniz kenarına geldik ve işte fotoğraflarda görerek bayıldığım pavilionlar, gerçekte daha güzelmiş :) hemen bir foto çekinmeden olmaz tabi :)
İstediğimiz bir gün pavilionların birinde rezervasyonumuz varmış, balayı çiftlerine özelmiş :)
Balayı çiftlerine özel diğer şeylerden biri de A'la carte restaurantlardan istediğiniz birinde ücretsiz yemek yiyebiliyorsunuz. Biz Steak House'u seçtik. Weldone Steak house a giderken bize böyle güzel bir masanın hazırlandığını bilmiyorduk. Çiçeklerle kalp yapılmış ve mumlar vardı, çoook beğendim.
Sonra ara sıcaklarla başladık herşey mükemmeldi,sucuklar, peynirler... Sonra etimizi seçtik, yemeğimizi de yedikten sonra şefin bize önerisi Gaziantepli ustanın enfes dondurmalı baklavasını yedik ayy tadı hala damağımda kesinlikle deneyin tavsiye ediyorum :)
Nirvana Otelinde yaz konserleri oluyormuş bizde gittiğimizde dünyaca ünlü yıldızları görünce anladık hatta onlarla selfie çekinme şansı bulduk ve o dünyaca ünlü yıldız instagramda selfiemizi beğendi wow :) O yıldız Faydee, çok eğlendik şarkıların çoğunu biliyorduk o yüzden çok eğlenceli bir konserdi kendisi de çok sıcak kanlı birisiydi. Ondan önceki gün de anfi tiyatroda her akşam çok değişik danslarla nefesimizi kesen cuba dans ekibi vardı. Sonraki gün bir de baktık ki Aref geldi :) Evet Acunun Programında ünlenen Aref , çok güzel bir show ile bizi gene büyüledi vala yakından da çözemedik nasıl yaptığını :) Onunla da selfie çekindik :)
Odamızdan çıkacakken kapı çaldı ve vazo içerisinde güllerim geldi o kadar mutlu oldum ki bu sürprize :) hemen evimizin bahçesinde bir foto çekinmeden olmaz :) otel odamıza evimiz diyorum çünkü bana göre bahçeli bir ev ve bu hafta orada yaşayacağımız için evimizdi bana göre , hiç evimizden ayrılma vakti gelmesin bitmesin bu rüya diye dua ediyordum her gün, herşey rüya gibiydi uyanmak istemiyordum cennetteydik sanki...

Paviliondaki günümüzden ;Peynir tabağımız, şaraplarımız, kokteyllerimiz, dalga sesleri, sevdiğiniz ve siz daha ne olsun...
Ve bir diğer güzellik , odamıza gelen kahvaltıydı, bunuda istediğiniz bir gün yine siz ayarlayabiliyorsunuz, biz bahçemizde yaptık kahvaltımızı, şişe geçirilmiş salamlara bayıldık :)
Otelimizin yemekleri sabah, öğlen, akşam her şeyiyle mükemmeldi. Her şeyin sınırsız olması ve gözünüzün önünde olması her şeyden tatma isteğinizi arttırsa da çok fazla kaçırmamak lazım malum yaz dönemi fit olmak lazım :) ama insan genede tatlılar size öyle masum masum lezzetli şekilde bakarken dayanamıyor. E birazcık kaloriden kimseye zarar gelmez değil mi  ;)

O kadar çok fotoğraf çekindik ki hangisini paylaşsam bilmiyorum çiftlere önerim mutlaka yanınızda selfie çubuğu getirmeniz çünkü otelde fotoğraf çekinecek öyle güzel yerler var ki hatta çerçevelerin birinde hatıra pozu vermeden dönmeyin :) Ha bir de unutmadan aktivite panolarını takip edip o gün hangi etkinlik saat kaçta öğrenebilirsiniz, havuzdaki etkinlikler benim favorimdi, hemen hemen hepsine katıldım diyebilirim, süper bir anı oldu benim için. Dart oyunda kendimi pek başarılı saymasam da 1. Olmuştum ;)
Biz Nirvana Otelden nasıl ayrılacağız bu cenneti bırakıp nasıl döneceğiz diye düşünürken dönüş vakti geldi ayaklarımız geri geri gitsede gerçek hayata evimize unutulmayacak güzellikte anılarla döndük. Ve iyi ki de Nirvana Oteli seçmişiz iyi ki de buraya gelmişiz dedik. Gerçekten bize ismimin anlamı olan sonsuz mutluluğu yaşattılar. Balayı için çok güzel bir otel olduğu gibi ileride çocuklarımızla gelmek için de kendimize söz verdik çünkü çocuklar için de binbir çeşit eğlenebilecekleri hem kids club hem kumlu park hemde kaydıraklı oyuncaklı havuzlar var burada çocuklarınızla da süper vakit geçirebilmeniz için de herşey düşünülmüş bir anaokulu öğretmeni de olarak bunları görmezden gelemezdim ayrıca kids clubın içini de gezdim çok ferah adeta bir anaokulu gibi eğitmenler de çocuklarla çok güzel ilgileniyolardı.
Her şey son derece süperdi, bunda emeği geçen ahçıdan garsona, bitkileri temizleyen teyzelerden, müdüre, resepsiyonda tanıştığım çok tatlı karşılama ekibinden bloggera, animasyon ekibinden kurucunuza kadar herkese burdan teşekkür ederiz. Biz Nirvana'ya ulaştık çok mutlu ayrıldık ama tekrar gelmek için can atıyorum. Bana burada yazma fırsatı verdiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim. Bizim balayımız böyleydi sizde daha güzel anılarla ayrılmak Nirvana'yı en üst mertebeyi balayınızda yaşamak için Nirvana'ya gelin.

Ve bu yazdığım blog yazısının ben sadece Crystal hotelsin blogunda yayınlanacağını zannediyordum ta ki bir telefon gelip yazımın çok beğenildiği ve Sabah gazetesinde reklamda kullanılacağını duyana kadar. Ertesi gün Sabah Gazetesini aldığımda yarım sayfa olarak Nirvana Hotel'in reklamında yer alması beni havalara uçurdu. Balayımız da bana çok güzel bir hatıra kaldı. Tekrar teşekkürler.
Anlattıklarım dan sonra Nirvana Otele giden arkadaşlarım dan da çok güzel övgüler aldım anlattığın kadar varmış çok memnun kaldık dediler. Ben daha çok mutlu oldum. Tavsiye ettiğim bir yerin beğenilmesi ve bana olumlu geri dönüşü gururlandırdı. Evlenecek çok arkadaşım olduğu için hepsi soruyor bende gidip gördüğüm için tavsiye ediyorum.